Sunday, 20 March 2016
Тайвань улсын хөгжил - 2
Тайвань улсын хөгжилд хүрэх нэг чухал хүчин зүйл нь хаанч очисон, үйлчлүүлсэн, хэрэглэгч бол хаан. Хэрэглэгчийг дээдлэн, хэрэглэгчид хүрсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэхийг зорьж ажилладаг. Нөгөөтэйгүүр, үсчин ч бай, худалдаг ч бай, үйлдвэрийн ажилтан ч бай бүгд нэг л зүйлдээ төвлөрч тэрхүү төвлөрсөн ажилдаа маш нарийн нягт ажилладаг. Яг хариуцсан үйлчилгээг үзүүлэхдээ тухай хэрэглэгчийн хүсэл сонирхлыг нэгдүгээрт тавьда. Хариуцсан ганц ажилдаа ямар нэг алдаа дутагдал гаргахаас байнгын сэргийлж, тэр тал дээрээ өөрсдийгөө боловсронгуй болгож байдаг. Гэтэл монголчуудын хувьд бүх талын мэдлэг мэдээлэлтэй, гэхдээ алийг нь ч бүрэн гүйцэд хийж чадахгүй дутагдалтай байна.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment